loading...
پایگاه اینترنتی هزارتو
سحر نظری بازدید : 36 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

بودن يا نبودنت مهم نيست

آنقدر دوستت دارم که به حضورت نيازي نيست

همانند خدا که هست اما نيست

 

- -- --- ---- - -- --- ---- - -- --- ---- -

يکي را دوست دارم که ميدانم او ديگر برايم يکي نيست

او برايم يک دنياست

- -- --- ---- - -- --- ---- - -- --- ---- -

فرقي ندارد …

شرق يا غرب …

شمال يا جنوب …

من تو را به هر جهت دوست دارم هنوز !

- -- --- ---- - -- --- ---- - -- --- ---- -

شاید تکراری باشد ولی گاهی

بعضی چیزها ارزش هزاران بار تکرار را دارند

تکرار می کنم ، تکرار می کنم : دوستت دارم

- -- --- ---- - -- --- ---- - -- --- ---- -

خسته ام از تو نوشتن

کمی از خود می نویسم

این منم که دوستت دارم

- -- --- ---- - -- --- ---- - -- --- ---- -

امروز چند تا نفس کشیدی؟

0 1 تا، 0 0 1 تا 000 1 تا؟

به اندازه همه نفس ها دوستت دارم

- -- --- ---- - -- --- ---- - -- --- ---- -

میگویند عشق خدا به همه یکسان است

ولی من میگویم مرا بیشتر از همه دوست دارد

وگرنه به همه یکی مثل تو میداد

- -- --- ---- - -- --- ---- - -- --- ---- -

حکایت ما بارانی بی امان است

این گونه دوستت دارم

بند نمی آید

- -- --- ---- - -- --- ---- - -- --- ---- -

تو ماه را دوست داری

من ماه هاست که تو را …

- -- --- ---- - -- --- ---- - -- --- ---- -

یه “دوستت دارم”هایی هم هست

میدونی دروغه ها

ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس می کنه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 909
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 306
  • بازدید ماه : 2,007
  • بازدید سال : 23,700
  • بازدید کلی : 113,312