loading...
پایگاه اینترنتی هزارتو
سحر نظری بازدید : 39 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

شاید رایانه شخصی برای بعضی‌ها به اندازه موبایل ضروری نباشد، اما برای همان آدم‌ها نیز در رتبه دوم اهمیت قرار دارد. بنابراین اگر به هر دلیل دچار مشکل شوید؛ در این مطلب پنج راه‌حل برای حل مشکلات رایانه شما پیشنهاد شده که در مواقع ضروری بسیار کارآمد است.

 

حل مشکلات رایانه,مشکل رایانه,راه های حل مشکلات رایانه

 شاید رایانه شخصی برای بعضی‌ها به اندازه موبایل ضروری نباشد

سحر نظری بازدید : 50 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

 HTC one M9 پیشتاز جدید شرکت اچ تی سی است که در بدو ورود به دلیل شباهتی ظاهری با پیشتاز قبلی مورد انتقاد قرار گرفت. شاید در نگاه نخست آن هم از راه دور و تصاویر منتشره این شباهت دیده شود ولی زمانی که گوشی را در دست می گیرید، متوجه تفاوت های ظاهری زیادی در این گوشی با مدل قبلی خود می شوید.

تغییر مکان کلید پاور و جای گرفتن همه کلیدها در لبه سمت راست گوشی، تقسیم شدن کلید کنترل صدا به دو بخش، صیقلی و ضد خش شدن پشت گوشی در کنار کم شدن انحنای قاب پشتی برای جایگیری مناسب بر سطوح صاف و استفاده از دو رنگ در قاب آلومینیومی M9 تنها بخشی از این تغییرات است.

اخبار,اخبار فرهنگی,همه آنچه درباره HTC one M9 باید بدانید

سحر نظری بازدید : 46 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

هر چند خريد از طراحان، اين روزها حسابي باب شده است ولي اگر شما هم از آن دست خانم‌هايی هستيد كه تنوع در پوشش را دوست داريد، می دانيد خريد هميشگی از طراحان بودجه بالايی می خواهد و هر كدام از ما بايد سری به فروشگاه‌های مانتو بزنيم و كمدمان را برای يک تابستان خوب آماده كنيم.


گلبهی جوان پسند

 

مانتوهای شیک تابستانی,مدل مانتو زنانه

جنس ملايم و نرم اين مانتو با دكمه‌هاي طلايي حس خوشايندي به شما می‌دهد

سحر نظری بازدید : 17 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

 

 

اخبار,اخباررسیاست  خارجی,مذاکرات هسته ایی

پایگاه خبری بلومبرگ به نقل از دیپلمات‌ها ادعا کرده است که ایران موافقت کرده است که تحریم‌ها پس از تأیید اجرای تعهدات تهران از سوی آژانس، برداشته شود.

 

سحر نظری بازدید : 53 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

ابروها یکی از عناصر اصلی صورت هستند که گاه نادیده گرفته می‌شوند. ابرو ساختار صورت را شکل می‌دهد وتقویت ابروها, ریزش ابروها ,ابروهای  پر پشت به آن تعادل می‌بخشد. ابرو می‌تواند صورت را لاغر یا چاق تر نشان دهد. و یا حتی فردی را پیر یا جوان تر جلوه دهد. از آنجا که شکل صورت هر فرد با دیگری متفاوت است، لازم است هر کس مدل مناسب ابرو را برای صورت خود پیدا کند. پس نمی توان یک مدل ابرو را برای همه صورت‌ها تجویز کرد.

سحر نظری بازدید : 40 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

بررسی سرگذشت بسیاری از زوج هایی كه در زندگی به بن بست می رسند، نشان میدهد كه زندگی مشترک , زندگی زناشویی,عشق و محبتآنها هیچ مهارتی برای زندگی مشترک و رسیدن به تفاهم نداشته اند. از روزمَرگی به روز مُردگی رسیده اند.

سحر نظری بازدید : 31 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

وقتی به سمت خانه مان می رفتم ،از مقابل مغازه ی لوازم التحریری عبور کردم که پشت شیشه ی آنسال جدید,آمدن سال جدید ,زیر یک سقف نوشته شده بود:تقویم 93 رسید.دیگر باورم شد که باید به زودی با سال 92 خداحافظی کنیم .

 

سحر نظری بازدید : 37 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

گرچه هر چیزی به مقدار متعادلش خوب است، اما در مورد عشق این قضیه را صادق ندانید. دانشمندان

عشق و سلامتی,بهداشت روان,معجزه عشق

می‌گویند داشتن یک رابطه عاشقانه و سالم برای قلب خوب است، البته معلوم نیست دقیقا چرا. این امر ممکن است به این دلیل باشد افرادی را نزدیک و سالمی را با همسرشان دارند، کمتر سیگار می‌‌کشند، از لحاظ جسمی فعال‌تر هستند و با احتمال بیشتری زندگی‌شان یک ساختار اجتماعی کاملا تکامل‌یافته دارد.

 

سحر نظری بازدید : 32 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (1)

معمولا گفته مى شود كه مادران، نیازهاى دیگران را در درجه اول اهمیت قرار  مى دهند. اما مادران شاغل,حفظ بقاى مادر شاغل,شاغل بودن مادرمهمانداران هواپیما در آغاز هر پرواز، به دلیل موجه ى توضیح مى دهند كه چرا در موارد اضطرارى قبل از كودكتان، ابتدا باید ماسك اكسیژن را روى صورت خود بگذارید.

سحر نظری بازدید : 47 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

با توسعه فناوری، امکان استفاده از چند میکرودوربین بر روی بدنه و نصب صفحه نمایشاخبار,جت مافوق صوت S-512,اخبار علمی آموزشی بسیار نازک بر روی دیواره داخلی هواپیما فراهم می‌شود.تصاویر ویدئویی زنده به وسیله دوربین‌های نصب شده بر روی بدنه بر روی صفحه نمایش سرتاسری داخل کابین به نمایش گذاشته می‌شود که می‌تواند پایانی بر مشاجرات بر سر نشستن کنار پنجره هواپیما باشد. 

سحر نظری بازدید : 52 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

بسیاری از آرایشگرها توانایی دارند چشم شما را با آرایش، زیباتر جلوه دهد. اما یک زن باید بتواند حداقلآرایش چشم,زیبایی چشم,فر دادن مژه,کشیدن خط چشم چشمان خود را به زیبایی آرایش کند در ضمن همیشه امکان، وقت و هزینه کافی وجود ندارد که به آرایشگاه مراجعه شود. پس هدف اصلی این است که با آرایش کردن، چشم در حین طبیعی بودن، زیباتر به نظر برسد د عین حال عده ای می خواهند چشم در صورت بسیار مهیج و متفاوت دیده شود.

سحر نظری بازدید : 32 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

بالا بودن کلسترول خون، بیماری هایی همچون حمله قلبی، فشارخون بالا و... را به همراهحمله قلبی, فشارخون بالا, پایین آوردن کلسترول دارد که می تواند طول عمر را کوتاه کند. پس اگر میزان کلسترول شما زیاد است بهتر است آن را کنترل کنید. شما می توانید با ایجاد تغییرات جزئی در زندگی، کلسترول خونتان را پایین بیاورید.

سحر نظری بازدید : 118 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

به گزارش ایسنا، تیمی از دانشمندان دانشگاه ویسکانسین-مدیسن، دانشگاه مینسوتا واخبار ,اخبار علمی , شارژ تلفن همراه دانشگاه سون‌ یات‌-سن چین، نانومولدی را تولید کرده‌اند که می‌توان آن را مستقیما در محفظه تلفن همراه قرار داد.

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 909
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 1,766
  • بازدید سال : 23,459
  • بازدید کلی : 113,071