loading...
پایگاه اینترنتی هزارتو
سحر نظری بازدید : 45 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

عشق چیز عجیبی نیست

همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم …

 

_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_

“منی” که کنارش “تو” نباشی

“تومنی” نمی ارزد

_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_

قدیم ندیما گفتن : برای کسی بمیر که برات تب کنه !

قدیمیا چه پر توقع بودن !

من برات میمیرم ، خدا نکنه تو تب کنی

_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_

سفری به دور دنیاست

وقتی دستانم تا انتها رویت را نوازش می کنند

_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_

نمی دانم هم اکنون در کجا مشغول لبخندی

فقط یک آرزو دارم که در دنیای شیرینت

میان قلب تو با غم نباشد هیچ پیوندی

_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_

تو باشی ، من باشم و دیگر هیچ …

دنیا هم ارزانی خودشان !

_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_

ﺷﺐ ﻭ ﺭﻭﺯ ﻣﻴ ﺒﺎﺭﻡ

ﺗﻮ ﻓﻘﻂ ﺭﻧﮕﻴﻦ ﻛﻤﺎﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﻳﻢ ﺑﺎﺵ !

_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_

من می تونم دنیا رو یه دستی فتح کنم

به شرطی که اون دست دیگه ام رو تو گرفته باشی …

_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_

این روزها بدجور به تو آغشته ام

از صافی ردم کن و ببین که جز تو هیچم نمی ماند !

_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_--_

دستم نمی رسد به بلندای چیدنت

باید بسنده کنم به رویای دیدنت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 909
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 230
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 528
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 786
  • بازدید ماه : 2,487
  • بازدید سال : 24,180
  • بازدید کلی : 113,792