loading...
پایگاه اینترنتی هزارتو
سحر نظری بازدید : 50 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

 HTC one M9 پیشتاز جدید شرکت اچ تی سی است که در بدو ورود به دلیل شباهتی ظاهری با پیشتاز قبلی مورد انتقاد قرار گرفت. شاید در نگاه نخست آن هم از راه دور و تصاویر منتشره این شباهت دیده شود ولی زمانی که گوشی را در دست می گیرید، متوجه تفاوت های ظاهری زیادی در این گوشی با مدل قبلی خود می شوید.

تغییر مکان کلید پاور و جای گرفتن همه کلیدها در لبه سمت راست گوشی، تقسیم شدن کلید کنترل صدا به دو بخش، صیقلی و ضد خش شدن پشت گوشی در کنار کم شدن انحنای قاب پشتی برای جایگیری مناسب بر سطوح صاف و استفاده از دو رنگ در قاب آلومینیومی M9 تنها بخشی از این تغییرات است.

اخبار,اخبار فرهنگی,همه آنچه درباره HTC one M9 باید بدانید

سحر نظری بازدید : 47 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

با توسعه فناوری، امکان استفاده از چند میکرودوربین بر روی بدنه و نصب صفحه نمایشاخبار,جت مافوق صوت S-512,اخبار علمی آموزشی بسیار نازک بر روی دیواره داخلی هواپیما فراهم می‌شود.تصاویر ویدئویی زنده به وسیله دوربین‌های نصب شده بر روی بدنه بر روی صفحه نمایش سرتاسری داخل کابین به نمایش گذاشته می‌شود که می‌تواند پایانی بر مشاجرات بر سر نشستن کنار پنجره هواپیما باشد. 

سحر نظری بازدید : 118 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

به گزارش ایسنا، تیمی از دانشمندان دانشگاه ویسکانسین-مدیسن، دانشگاه مینسوتا واخبار ,اخبار علمی , شارژ تلفن همراه دانشگاه سون‌ یات‌-سن چین، نانومولدی را تولید کرده‌اند که می‌توان آن را مستقیما در محفظه تلفن همراه قرار داد.

سحر نظری بازدید : 26 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

بالاخره رسما از اسمارت فون Oppo Neo رو نمایی گشت.

اسمارت فون Oppo Neo یک اسمارت فون میانه رده است که با توجه به مشخصات فنی خود می تواند

گزینه خوبی برای افرادی که به دنبال یک اسمارت فون میانه رده هستند باشد.

سحر نظری بازدید : 55 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

آیفون 6 صفحه نمایش بدون قاب دارد

بعد از معرفی آیفون 5s و آیفون 5c نظرات مختلفی در مورد این دو گوشی اپلی منتشر شد بعضیها این دو آیفون جدید را دوست داشتند و بعضیها از آن خوششان نیامد، البته طبق روال کاری اپل نباید انتظار این داشته باشیم که در آیفونهای نسخه s تغییری بزرگ را مشاهده کنیم. اما بحث امروز ما آیفون 5s و5c نیستند. امروز میخواهیم در مورد آیفون 6 صحبت کنیم.

سحر نظری بازدید : 39 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

طول عمر باتری یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که مد نظر کاربران قرار دارد، بر این اساس به گوشی هایی می پردازیم که بیشترین میزان عمرباتری را دارد.

سحر نظری بازدید : 55 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

تیم کانن هکری است که تراشه الکترونیکی بزرگی را بدون کمک پزشک و بدون بی‌حسی زیر پوست بازوی خود کار گذاشته‌است تا اطلاعات بدن خود را برروی اسمارت‌فون اندرویدی‌اش دریافت کند.

سحر نظری بازدید : 39 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (1)

از ورود گسترده لپ تاپ های مجهز به صفحه نمایش لمسی به بازار بیش از یکسال می گذرد،اما طی این مدت این لپ تاپ ها نتوانسته اند با استقبال چندانی در بازار کامپیوتر مواجه شوند.

معرفی بهترین لپ تاپ های لمسی در بازار ایران

سحر نظری بازدید : 35 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

با چاپگرهای سه بعدی که آشنایی دارید؟ خب حالا بعد چهارم هم از راه رسیده است. یعنی از این به بعد می توانید علاوه بر طول، عرض وارتفاع زمان را هم در محصول چاپی خود دخیل کنید! پس اگر کنجکاو شده اید و می خواهید بیشتر با این فناوری که در دانشگاه Colorado توسعه داده شده آشنا شوید.

سحر نظری بازدید : 43 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

براساس آخرین گزارشهای غیر رسمی شرکت کره ای سامسونگ به منظور رقابت با حسگر هویت لمسی اپل تلفن هوشمند گلکسی S5 خود را مجهز به حسگر اسکن چشم خواهد کرد.

سحر نظری بازدید : 56 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

یک سئوال: در حال حاضر بهترین اسمارت فون اندرویدی چه نام دارد؟

خب، جواب دادن به این سئوال تاحدودی سخت است. در واقع زدن برچسب “بهترین” برروی یک تلفن همراه اندرویدی این روزها کار آسانی نیست، بخصوص وقتی در مورد اسمارت فون های سطح بالا بحث می کنیم. اما اگر بخواهیم نام چندین محصول را ببریم قطعا LG G2 در بین آنها خواهد بود.

مقایسه اسمارت فون LG G2 با Sony Xperia Z1

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 909
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 130
  • بازدید ماه : 1,831
  • بازدید سال : 23,524
  • بازدید کلی : 113,136