loading...
پایگاه اینترنتی هزارتو
سحر نظری بازدید : 39 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

دارم برگ میکشم اما نه سیگار برگ !!!

برگ برگ خاطرات سوخته ام را که داخل سیگارم ریخته ام …

نوار قلب خاطرات من پر از خط های صافی ست که بی نام تو جان ندارند …

--- - --- - --- - --- - --- - --- - --- - ---

هر روز که بیدار می شوم وحشت زده قاب خاطرات ذهنم را مرور میکنم …

هیچ بعید نیست تو از آنجا هم رفته باشی !

--- - --- - --- - --- - --- - --- - --- - ---

روی برگ های خاطرات نوشتم دلتنگم …

پائیز شد و خاطرات رنگشون زرد شد و از شاخه های دلتنگی روی سنگفرش آرزوها ریختن تا زیر پای غرور و بی محبتی له بشن …

--- - --- - --- - --- - --- - --- - --- - ---

خاطرات هرچه شیرین تر باشند بعدها از تلخی گلویت را بیشتر می سوزانند !

--- - --- - --- - --- - --- - --- - --- - ---

از اتاق خاطراتم بوی حلوا بلند شده است ؛ آرام فاتحه ای بخوان …

شاید خدا گذشته ام را بیامرزد !

--- - --- - --- - --- - --- - --- - --- - ---

بوی ربنای تو و ماه دلتنگی های من

افطار می کنم خاطرات نبودنت را …

--- - --- - --- - --- - --- - --- - --- - ---

هر کسی برای خودش خیابانی دارد ، کوچه ای ، کافی شاپی و شاید عطری که بعد از سالها خاطراتش گلویش را چنگ میزند …

--- - --- - --- - --- - --- - --- - --- - ---

میخواهم یادت را طلاق دهم ولی چکار کنم که از عهده مهریه سنگین خاطراتت بر نمی آیم !

--- - --- - --- - --- - --- - --- - --- - ---

هرچه یادت را میکارم ، خاطراتت سبز می شوند !

--- - --- - --- - --- - --- - --- - --- - ---

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 909
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 89
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 207
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 397
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 655
  • بازدید ماه : 2,356
  • بازدید سال : 24,049
  • بازدید کلی : 113,661