loading...
پایگاه اینترنتی هزارتو
سحر نظری بازدید : 42 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

هر وقت پسرا فرق رنگ های زرشکی ، جگری ، دونه اناری ، سرخ آبی ، لاک ناخونی رو فهمیدن و به همشون نگفتن قرمز اونوقت بیان پارک دوبل خانوما رو مسخره کنن !


 

میدونی ضد حال ینی چی؟
ینی اینکه بیسکوییت رو ببری داخل چایی تا نرم شه بعد که درمیاری نصفش نباشه اصن آدم از زندگی ناامید میشه!
***
***
***

این خارجیا یه قاشق شکر میریزن تو قهوه بعد نیم دور میچرخونن میذارن کنار، من صبحا نیم ساعت فقط هم میزنم، بازم وجدانم راضی نمیشه:|
***
***
***

شما یادتون نمیاد یه زمان مد شده بود همه کوبلن می‌دوختن !
حتی مردها !
خدا رو شکر گذشت اون زمان
***
***

 
 
ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺑﺎﻭﺭﻡ ﻧﻤﯿﺸﺪ ﺩﻭ ﺳﻮﻡ ﺑﺪﻥ ﻣﺎﺭﻭ ﺁﺏ
ﺗﺸﮑﯿﻞ ﻣﯿﺪﻩ ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﺗﻮﻧﻬﺎﯼ ﮊﺍﭘﻨﯽ
ﺭﻭ ﺩﯾﺪﻡ.
ﻻﻣﺼﺒﺎ ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﻦ ﺳﯿﻞ ﻣﯿﺎﺩ!

****

مملکت به حمالم نیاز داره یعنی چه؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
روحیه دهی یک پدر، بعد از قبول نشدن فرزندش در کنکور

***
***

 
  
تو کافی نت دوستم نشسته بودم که دختر خانمی اومد تو کافی نت
دختر خانم : سلام , کامپیوترم ایراد پیدا کرده
دوستم : سلام , چه ایرادی ؟
دختر خانم : وقتی رمز عبورم رو میزنم به صورت ستاره در میاد
دوستم : خوب اون برای امنیته که خدایی نکرده وقتی تو اتاق کسی هست دزدی نکنه رمزتون رو
دختر خانم : درسته , اما وقتی هم تنهام به صورت ستاره نمایش میده !!

***
***
***

کلاس اول دبستان بودم با خوشحالی دست تو نمرم بردم و ۹ رو کردم ۱۹ بردمش پیش بابام گفتم ۱۹ شدم جایزه میخوام !
.
.
.
.
.
اونم گوشم رو گرفت و گفت حالا برا ۹۱ که گرفتی چی میخوای !!!

***
 امتحان رانندگی داشتم افسر پرسید جفت راهنما در چه مواقعی استفاده میشه؟؟؟؟؟؟؟؟
گفتم تو عروسی… هیچی دیگه رد شدم!!!

***
***
***

 
 
وقتی ورزشکارا مصاحبه می کنن، کلاً تحت هر شرایطی میگن: "سطح مسابقات نسبت به سال قبل خیلی بالاتر بوده"
***
من نمیدونم چه حکمتیه وقتی نذری داریم ، همه ی همسایه هامون مهمون دارن!
***
 
***
مکالمه دو تا تاجیکستانی: شنبه بریم دوشنبه؟ نه دوشنبه بریم دوشنبه. نه سه شنبه بریم دوشنبه که چهارشنبه برگریدم
***
 
من با اونی که عکس بچه میزاره می نویسه: "یواش لایک بزنید، نی نی خوابه" کاری ندارم، اونو خدا زده ، مشکل من با اون ده هزار نفریه که یواش لایک زدن !!
***
فقط تو ایرانه که وقتی میخوای برای اولین بار کنار کسی بخوابی ازت میپرسه : لگد که نمیزنی؟؟!!! ینی قشنگ آدمو خر محسوب میکنن!!! :| :| :)))
***
" آقا منو میگی " چیست؟ عبارتی برای شروع یه خالی بندی تپل :)))
***
كرگدن زورش به همه ميرسه ميتونه سلطان جنگل بشه هيكلشم خوبه ، ولى خستست ميفهمى؟ حوصله نداره
***
مامانم ﺳﻮﺯﻥ ﻭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺭﻭ ﺩﺳﺘﻪ ﻣﺒﻞ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﮔﻢ ﺷﺪﻩ، ﻫﻤﻪ داریم ﺩﻧﺒﺎﻟﺶ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﯾﻢ!  ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺻﺤﻨﻪ ﺭﻭ ﺑﺎﺯﺳﺎﺯﯼ کنه ﯾﻪ ﺳﻮﺯﻥ ﺩﯾﮕﻪ ﻣﯿﺰﺍﺭﻩﻣﯿﻨﺪﺍﺯﻩ ﺑﺒﯿﻨﻪ ﮐﺠﺎ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﻪ ! هیچی ﺩﯾﮕﻪ ﺍﻻﻥ ﻫﻤﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺩﻭ ﺗﺎ ﺳﻮﺯﻥ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﯾﻢ :|
***
امروﺯ ﺗﻮ ﺻﻒﻧﻮﻧﻮﺍﯾﯽ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﯾﻪ ﺩﻓﻪ ﻧﻮﻧﻮﺍ ﮔﻔﺖ: ﮐﯽ ﺳﯿﺮ ﺧﻮﺭﺩﻩ؟ ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ : ﻣﻦ ! ﮔﻔﺖ : ﺑﯿﺎ ﺟﻠﻮﻧﻮﻧﺘﻮ ﺑﺪﻡ ﺑﺮﻭ ﺳﺮﯾﻊ.  ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﺗﺨﺮﯾﺐ ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﻮﺩم!!!!
***
من یه دوس دخدر داشتم به مرور زمان فهمیدم شغلش دوس دخدریه کلا!
***
امروز تو خیابون یه بچه ۵ ساله به دوستش گفت پدسگ... اونم برگشت گفت: نه که تو بابات آهوئه :|
***
دوستِ عزیزی که سعی داری با دهن بسته خمیازه بکشی… چه کاریه واقعن ؟ ! جاش سوراخای دماغت باز می شه خب بدتر میشه
***
حتی تصورشم سخته یه شاعر تو خلوت خودش دست به قلم شه و تمام احساساتشو جمع کنه و بنویسه: ناری ناری ناری یه گوله اناری داری :|
***
رفتیم خونه عموم می بینم پسر عموم حمومه داره می خنده از دختر عموم می پرسم چرا می خنده؟  میگه چیزی نیست داره سنگ پا می زنه :)))
***
اعتراف ميكنم بچه بودم رندومي زنگ ميزدم امريكا ميگفتم my name is Saeed , what is your name ? بعد قطع ميكردم قبض كه ميومد بابام راه ميوفتاد مخابرات دعوا اين چيه اومده :)))))))))))
***
آقا جاتون خالی ..

یه بار رفتم خونه یه بنده خدایی ویندوز عوض کنم ،

دختره بهم گفت اگه میشه مای کامپیوتر رو هم نصب کنید

گفتم : اونجوری هزینتون بیشتر میشه ها !!

گفت : چاره ای نیس!

هیچی دیگه ، پول تک تک آیکونا رو جداگونه ازش گرفتم :)))))
 
***
پدر من در اولین برخورد با نرم افزار Google Earth فرمودن:

پسرم زیاد زوم نکن شاید سر زن مردم باز باشه تو حیاط زشته


من  :|

شرکت گوگل :| 

برنامه زلال احکام  :|

گشت ارشاد  :|
***
کاش میشد با فتوشاپ یه بلایی سر این عصر جمعه آورد انقد دلگیر نباشه :|
*** 

 دغدغه های فکری که گاهی اوقات سراغمون میاد!

وقتی برق میره کجامیره؟
چرا تخم مرغ فحش نیست ولی تخم سگ فحشه
استامینوفن از کجا میدونه ما کجامون درد میکنه؟.
وقتی میگن بگیر بخواب، ما چی رو باید بگیریم؟
وقتی میگن به افتخارش دست بزنید، دقیقا به کجاش باید دست بزنیم؟
چرا از جمعه تا شنبه اینقدر کم طول میکشه ولی از شنبه تا جمعه اینقدر طول میکشه؟
این که میگن بین خودمون باشه دقیقاکجامون باید باشه؟
پس کی این حقوق بشر رو میریزن به حسابمون؟
پلیس+
۱۰ چند میشه؟
آیا میشه رو میز نهارخوری شام هم خورد؟
پشم شیشه دقیقا کجای شیشه در میاد؟
چرا جعبه پیتزا مربعه، خودش گرده،موقع خوردن مثلثه!!؟
آیا برای آزمایش الهی باید ناشتا بود؟
آیا برای گرفتن شناسنامه المثنی، اصل شناسنامه هم لازمه؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 909
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 93
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 231
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 542
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 800
  • بازدید ماه : 2,501
  • بازدید سال : 24,194
  • بازدید کلی : 113,806