loading...
پایگاه اینترنتی هزارتو
سحر نظری بازدید : 21 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

سریال پایتخت 3 به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری که از اواسط دی ماه

تصاویر سریال پایتخت 3

کلید خورد در شمال کشور در حال تصویر برداری است.

در پایتخت 3 شاهد سفر این خانواده از شمال به ترکیه هستیم. تصویربرداری سریال از قسمت های مربوط به شمال آغاز می شود و در ترکیه به اتمام خواهد رسید.

در پایتخت 3 علاوه بر حضور بازیگران قبلی شاهد هنرنمایی هدایت هاشمی و اکبر عبدی در کنار دیگر بازیگران سریال خواهیم بود.

 

سحر نظری بازدید : 20 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

با نزدیک شدن به روز های پایانی سال, همه ما به سال آینده فکر می کنیم. بیشتر ما تقریبا اهداف مشترکی داریم: چطور می توانم پول بیشتری بدست آورم؟ باید بیشتر به باشگاه بروم. برای رسیدن به شادی بیشتر در زندگی چه کاری انجام دهم؟ همانطور که در حال فکر کردن هستیم ,جواب هایی را هم برای سوال هایمان در ذهن داریم.

سحر نظری بازدید : 23 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

همان‌طور كه می‌دانید یكی از دلایل اینكه وفاداری سخت می‌شود كم شدن علاقه و عشق

مردان وفادار, انتخاب همسر,قبل از ازدواج

بین همسران است. حال برای اینكه وفاداری در زندگی مشترك را بیشتر كنیم به توصیه‌های زیر توجه کنید:

 

سحر نظری بازدید : 41 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (1)

رژلب باید چرب و متناسب با فرم و رنگ دندان خریدارى شود. سفید بودن دندان ارتباط مستقیمىرژلب,خرید رژلب,رژلب چرب با زیبایى لب ها دارد. اگر به واسطه سیگارى بودن دندان هایتان زرد است از رژلب براق با رنگ هاى شاد استفاده نكنید.

 

سحر نظری بازدید : 22 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

زنان ژاپنی دارای پوستی زیبا هستند . راز آنها چیست؟بیایید با هم به گوشه و کنار جهان سررازهای زیبایی, پوستی زیبا ,ترفندهای زیباییبزنیم و نکات و ترفندهای زیبایی را در برخی از نقاط مشهور جهان جستجو کنیم، نکاتی که حاصل قرن ها تجربه است !!!

هرچند امروزه شیوه های بسیاری برای مراقبت از زیبایی به وجود آمده اما از دیرباز زنان در سراسر دنیا روش هایی برای حفظ زیبایی داشتند که بسیار مفید و موثر بوده است و در هر جایی به نوعی تکامل یافته ، حالا تصور کنید که اگر همه روش های آنها را کنار هم قرار دهیم ، چقدر زیباتر خواهیم بود ؟

 

سحر نظری بازدید : 31 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

ما در اینجا 7 کار را که باید هر آرایشگری برای زیباتر کردن عروس خود انجام دهد را بیانآرایش عروس,زیباتر کردن عروس,عروسی زیبا کرده ایم که با توجه کردن به این نکات مطمئن باشید که در نهایت عروسی زیبا با چهره و نگاهی کاملا جدید و خاص خواهید شد.

سحر نظری بازدید : 21 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

برنامه‌ریزی برای ماه عسل می‌تواند تفاوت‌های کیفیت آن را مشخص کند. در این‌جا نکات کلیدیماه عسل,برنامه‌ریزی برای ماه عسل , ماه عسل لذت‌بخش در رابطه با این که چگونه با وجود بودجه‌بندی، ماه عسل لذت‌بخشی داشته باشید بیان می‌شود.

سحر نظری بازدید : 23 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

برای انتخاب رنگ‌مو چه عواملی را در نظر می‌گیرید؟ اگر صرفا انتخاب رنگ مو را انتخاب رنگ‌ مو,رنگ‌ مو ,رنگ موی مناسب تابع  سلیقه می‌دانید سخت در اشتباهید، چون دنیای رنگ‌ها آنقدر وسیع است که برای یک رنگ موی مناسب باید ده‌ها نکته را مدنظر قرار داد؛ مهمتر از همه اینکه باید رنگ موی خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که با رنگ پوست‌تان هماهنگی داشته باشد چرا که  موها بیش از همه به صورت نزدیک است و یک رنگ ناهماهنگ می‌تواند صورت شما را پیرتر یا رنگ‌پریده‌تر نشان دهد، اما در عوض انتخاب یک رنگ مناسب هم می‌تواند چهره شما را طبیعی‌تر نشان دهد و هم شما را زیباتر و جوان‌تر کند.

سحر نظری بازدید : 26 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

بیشتر مردم فقط می‌خواهند زندگی خوب و خوشی داشته باشند و همواره در زندگی شاد و موفق باشند،موفقیت در ​زندگی, کسب موفقیت ,دست‌یافتن به موفقیت اما آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که چگونه می‌توانید ابعاد تازه‌ای را وارد زندگی خود سازید؟ منظور از ابعاد تازه در زندگی، افق‌های تازه‌ای است که برای خود به‌وجود می‌آوریم و معنا و وضع تازه و عمیق‌تری به زندگی خویش می‌دهیم. بعضی وقت‌ها پیش آمده که به خودمان قول می‌دهیم ​ از فردا زندگی بهتری را آغاز ​‌کنیم، اما متاسفانه بعد از مدتی زیر قول خود می‌زنیم.

تعداد صفحات : 46

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 909
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 435
  • بازدید ماه : 2,136
  • بازدید سال : 23,829
  • بازدید کلی : 113,441